Realitný kongres 2018: Už v máji môžete byť súčasťou stretnutia realitnej elity!

25.04.2018  |     

BRATISLAVA: Aktuálna situácia na realitnom trhu, jeho budúcnosť, vývoj cien, efektivita inzerovania na realitných portáloch či umelá inteligencia v rukách maklérov a vplyv nových pravidiel GDPR na realitný sektor. Aj to sú niektoré z tém, ktoré budú obsahom blížiaceho sa Realitného kongresu 2018, ktorý organizuje najväčšie združenie realitných sprostredkovateľov na Slovensku - Realitná únia SR. A keďže aj reality musia kráčať s dobou, kongres prinesie i silnú marketingovú tému o budovaní firemného či osobného brandu. Usporiadatelia v tomto duchu vybrali aj headline kongresu - Buďte značka. Realitná elita sa stretne už 16. mája v Bratislave.

Realitný kongres 2018 sľubuje zaujímavý mix tém využiteľných v praxi každého realitného profesionála. „Našim  cieľom bolo, aby tematické okruhy reflektovali aktuálne otázky v biznise s nehnuteľnosťami. Realitným sprostredkovateľom poskytne kongres všetky dôležité aktuálne informácie a zároveň im dá priestor získať nové poznatky napr. o technologických novinkách či budovaní značky,“ vysvetlil predseda Realitnej únie SR, Attila Mészaros. Veľkým ťahákom pre majiteľov realitných kancelárii je téma GDPR. Nové pravidlá ochrany osobných údajov vstúpia do platnosti už koncom mája a realitné kancelárie im musia prispôsobiť celú dokumentáciu, vrátane zmlúv či databázy  klientov. „GDPR je strašiakom pre každý sektor a aplikovať nové prísne pravidlá  do praxe nie je jednoduché. Právnik a špičkový odborník  na osobné údaje - Martin Petrulák vyvráti všetky mýty o GDPR a účastníci sa dozvedia i to, čo im na iných kurzoch nepovedali,“ objasnil tajomník Realitnej únie SR Mojmír Plavec.  

Byť značkou v realitách

Dlhodobý úspech na realitnom trhu závisí, podobne ako aj v iných oblastiach, od sily realitnej značky. Na kongrese práve s témou jej budovania vystúpia dvaja zahraniční spíkri. Zatiaľ čo Tomáš Lukavec, jeden z najúspešnejších českých brand managerov a autor bestselleru Jsi značka vysvetlí dôležitosť budovania brandu v biznise, český realitný maklér, investor a autor prvých online realitných vzdelávacích videí v Českej republike, Martin Tesárek  účastníkom sám na sebe demonštruje, ako mu osobná značka pomáha v realitných obchodoch: Z vlastnej skúsenosti viem, že realitní makléri často podcenia budovanie svojej osobnej značky aj preto, že nevedia ako na to. Na kongrese im ponúknem celú radu praktických typov čím začať “ sľubuje. 

Dámy v realitách aj tajná téma

Keďže realitný biznis patrí vo veľkej miere  ženám, jeden z tematických okruhov bude venovaný práve im a výzvam či prekážkam v ich každodennej práci. Podpredsedníčka Realitnej únie SR Karin Zápalová predstaví novovzniknutú platformu Dámy v realitnom biznise, ktorá je určená nielen realiťáčkam, ale aj znalkyniam, notárkam, geodetkam či finančným poradkyniam. „Sme nielen dámami v biznise, ale aj matkami a partnerkami. To, aké prekážky musíme zdolávať vieme najlepšie my samy a preto si vieme vzájomne poradiť, inšpirovať sa, a aj si  pomôcť. Teším sa na osobné stretnutie všetkých dám, ktoré v realitnom biznise pôsobia a chcú aktívne zapájať do činnosti našej platformy“ hovorí Zápalová.  Do programu zaradili organizátori aj tajnú tému. Podľa Plavca pôjde o problematiku, ktorá účastníkom v konečnom dôsledku pomôže ušetriť peniaze.

Networking a večerný program 

Realitný kongres nie je len o vážnych témach, ale zároveň je príležitosťou na stretnutie s kolegami z biznisu, nadviazanie nových spoluprác či priateľstiev a spoločnú zábavu. Počas večerného programu pri exkluzívnych vínach sa o dobrú  náladu postará hudobné duo Ota Váhovského a Henryho Tótha, či Dj Sanchez a moderátor Richard Vrablec. 

Miesto na jedinečný kongres si možno rezervovať tu: www.realitnaunia.sk/realitny-kongres

Aktívne linky: www.realitnaunia.sk

www.sora.sk/gdpr

ZDROJ PR článok Realitná únia SR

Mohlo by vás tiež zaujímať:

Foto dňa

Pasívny drevený dom na veternom kopci

Najnovšie knihy a časopisy

Najnovšie príspevky