Strecha so superznačkou

19. 12. 2006
Zdieľať

Organizácia Superbrands, významná nezávislá autorita v oblasti brandingu, ktorá pôsobí vo vyše 50 krajinách sveta, predstavila v októbri v Bratislave prvú slovenskú knihu Superbrands. Prezentujú sa v nej víťazi 1. ročníka programu Superznačiek na Slovensku […]

Organizácia Superbrands, významná nezávislá autorita v oblasti brandingu, ktorá pôsobí vo vyše 50 krajinách sveta, predstavila v októbri v Bratislave prvú slovenskú knihu Superbrands. Prezentujú sa v nej víťazi 1. ročníka programu Superznačiek na Slovensku – značky, ktoré majú podľa Rady Superbrands najlepšie postavenie na domácom trhu. Ako jediná zo stavebného trhu bola ocenená a zaradená do publikácie spoločnosť Bramac – strešné systémy, dcérska spoločnosť rakúskej firmy Bramac Dachsysteme International GmbH, ktorá začala svoje pôsobenie na Slovensku v roku 1991. Podľa prieskumu GfK je krytina Bramac s takmer 52 % spontánnou znalosťou najznámejšou značkou spomedzi všetkých strešných krytín predávaných na Slovensku. „Teší nás, že Bramac má povesť rešpektovanej a kvalitnej značky aj na Slovensku. Každá Superznačka je príkladom úspechu vo svojom odbore. Je to ocenenie za dosiahnutý imidž aj obchodné výsledky,“ hovorí Ing. Marcel Modranský, vedúci oddelenia marketingu spoločnosti Bramac – strešné systémy.

Kategória: Aktuality
Tagy: bramac
Zdieľať článok

Diskusia