Úspešná luxusná edícia

08. 02. 2008
Zdieľať

Dve nové umývadlá zo série Memento, ktorú značka Villeroy & Boch predstavila na frankfurtskom veľtrhu bývania a dizajnu ISH 2007, sa ukázali ako mimoriadne úspešné. Spoločnosť pripisuje tento fakt čistému modernému dizajnu v duchu hesla menej znamená […]

Dve nové umývadlá zo série Memento, ktorú značka Villeroy & Boch predstavila na frankfurtskom veľtrhu bývania a dizajnu ISH 2007, sa ukázali ako mimoriadne úspešné. Spoločnosť pripisuje tento fakt čistému modernému dizajnu v duchu hesla menej znamená viac, vďaka ktorému sú dvaja „malí bračekovia“ so šírkou 50 a 60 cm rovnako impozantní ako veľké umývadlá Memento so šírkou 80 a 120 cm. Svoju rolu však zrejme zohrala aj praktickosť – malé umývadlá sa dajú použiť vo veľkej kúpeľni ako dvojica (dvojité umývadlo), sú však vhodné aj do menších kúpeľní a kúpeľní pre hostí. Okrem minimalistickej bielej farby sú k dispozícii aj s extravagantnou, v súčasnosti veľmi trendovou čiernou glazúrou či so vzorovaným povrchom, ktorý dodá kúpeľni naozaj luxusný vzhľad.

Kategória: Aktuality
Zdieľať článok

Diskusia