25. 09. 2020 Zdieľať

Viessmann Servis Plus predstavuje výnimočný koncept smerovaný k potrebám zákazníkov. Spotrebiteľ má možnosť vybrať si z troch alternatív starostlivosti o svoje zariadenie. Pričom každá alternatíva obsahuje rôzny rozsah služieb.

Spoločnosť Viessmann sa zaoberá špičkovými technológiami z oblasti vykurovania a chladenia, s hlavným zameraním na alternatívne zdroje energií, ktoré sa dostávajú čoraz viac do popredia. Viessmann si uvedomuje, že predajom zaradenia to nekončí. Preto pred niekoľkými rokmi firma Viessmann posunula svoje služby o krok ďalej a začala budovať vlastné servisné oddelenie popri existujúcej sieti externých servisných technikov. Dnešným dňom nastáva ďalší krok, kedy ponúka svojim zákazníkom novú službu Servis Plus, s možnosťou 5 alebo 10 ročnej garancie na zariadenia, s nadštandardnými službami.

Viessmann Servis Plus

Zdroj: Viessmann

Po úspešnej montáži zariadenia odborným montážnym partnerom a následným uvedením do prevádzky servisným partnerom, si môže spotrebiteľ vybrať z troch alternatív starostlivosti o svoje zariadenie. Jednotlivé informácie k týmto alternatívam sa nachádzajú v záručnom liste, ktorého súčasťou je servisná zmluva. V prípade jej podpisu má zákazník nárok na nadštandardné služby. Pri výbere alternatívy BASIC si môže zákazník predplatiť jednorazovým poplatkom 5 ročnú garanciu zariadenia. Pričom musí dbať na to, aby si nechal vykonať servis každých 12 mesiacov od spustenia zariadenia do prevádzky na vlastné náklady a nahlásiť to spoločnosti Viessmann. Pre tých, ktorí nechcú myslieť na termín servisu je k dispozícii alternatíva COMFORT, taktiež s 5-ročnou garanciou, ktorú už niekoľko rokov spotrebitelia poznajú, kde v rámci pravidelného každoročného poplatku, tzv. ročný paušál, majú zákazníci zabezpečený pravidelný ročný servis, ktorý je zahrnutý v cene daného paušálu a taktiež majú k dispozícii hotline linku 7 dní v týždni.

Viessmann Servis Plus

Zdroj: Viessmann

A na záver komplexná starostlivosť o vykurovacie zariadenie formou balíka PREMIUM, kde v cene ročného poplatku má zákazník organizovaný pravidelný ročný servis, všetky spotrebné náhradné diely v cene, ktoré predošlé dva balíky BASIC a COMFORT neobsahujú. PREMIUM balík zahŕňa na trhu nadštandardnú 10-ročnú garanciu na trhu a zaradenie do VIP prednostného hotline. Služba PREMIUM obsahuje taktiež možnosť diaľkového dozoru pokiaľ je zariadenie pripojené na internet. Diaľková správa zariadenia s možnosťou sledovania a nastavovania prevádzkových parametrov servisným technikom zabezpečí komfort pri riešení rôznych situácií. Nové zariadenia, ktoré majú pripojenie na internet zabudované v sebe môžu plnohodnotne túto službu využívať. Zariadenia, ktoré pripojenie nemajú zabudované v sebe sa dajú pripojiť na internet pomocou nášho modulu Vitoconnect, ktorý si môže zákazník zadovážiť a tiež plnohodnotne využívať službu. Všetky služby súvisiace s ponukou Viessmann Servis Plus zabezpečuje servisný tím, ktorý pozostáva z celoplošnej siete 25 fabrických servisných technikov Viessmann priamo v teréne, ktorí sú disponovaní, resp. organizovaní piatimi disponentmi z centrálneho dispečingu servisného oddelenia, odkiaľ zabezpečujú komplexnú starostlivosť o zariadenia značky Viessmann.

Zdroj: PR Viessmann, s.r.o.

Kategória: Energia
Tagy: servis vykurovacie systémy
Zdieľať článok