Prezentácia prelomových projektov na veľtrhu ISH vo Frankfurte

13. 03. 2009
Zdieľať

Roca, svetový líder v oblasti vybavenia kúpeľní, sa na veľtrhu ISH 2009 zameriava na hlavné témy, ktoré definujú interiér kúpeľne budúcnosti: spojenie skúseností a riešení, zameraných na životnú pohodu, vodu ako neoddeliteľnú súčasť nášho života a obmedzený prírodný zdroj, a tiež skúseností zo života v globálne prepojenom svete.


Prezentácia prelomových projektov na veľtrhu ISH vo Frankfurte

186600

Roca sa na ISH prezentuje ako globálna značka, schopná prispôsobovať svoje výrobky potrebám všetkých zákazníkov. Podľa slov zástupcov spoločnosti „ide o kľúčový okamih v histórii značky Roca. Veľa rokov sme sa dosť zameriavali na výrobok samotný, stavali sme na základných vlastnostiach, ako sú dizajn a kvalita. Výsledkom boli kvalitné produkty, vytvorené celosvetovo uznávanými architektmi a návrhármi. Ale domnievame sa, že ako lídri v odbore musíme ísť ešte ďalej a svoje postavenie potvrdiť.“

Návštevníci veľtrhu ISH si môžu prezrieť expozíciu, rozdelenú do troch oblastí: Feel Good (Dobrý pocit) odráža dôraz, ktorý Roca kladie na pohodu, prinášanú novými produktmi, navrhnutými pre rok 2009. Patrí sem kolekcia Meridian, ktorú charakterizuje slogan Universal Solutions For All Needs (Univerzálne riešenie pre všetky potreby). Návštevníci si môžu všimnúť exkluzívnu modulárnu kúpeľňu BCN, ktorá vzišla zo spolupráce so slávnym architektom Carlosom Ferraterom. Táto časť expozície odráža snahu firmy o avantgardu – práve v nej návštevníci majú možnosť zhliadnuť novátorskú kolekciu Khroma.


Prezentácia prelomových projektov na veľtrhu ISH vo Frankfurte

186599

Druhú časť expozície tvorí priestor Roca Loves the Planet (Roca miluje planétu), ktorý odráža snahu o produkty s nekonečnou životnosťou a dôraz na šetrenie vodou, čo je typické pre všetky kolekcie tejto značky. Na tomto mieste je vystavené dielo Waterdrop od Héctora Serrana, ktoré vynikajúcim spôsobom skladá poctu vode, bez premrhania čo i len kvapky tohto živlu.

Tretia oblasť, označovaná ako What’s Next? (Čo bude nabudúce?), prezentuje vedúce postavenie firmy Roca ako globálnej značky, pôsobiacej v 135 krajinách sveta, vrátane televíznej reklamy, zahrňujúcej jej vývoj a neustály rozvoj.

Zdroj: Roca

Kategória: Aktuality
Tagy: ish roca
Zdieľať článok

Diskusia