Veľtrh vianočných a sviatočných dekorácií Christmasworld so špeciálnym programom
Veľtrh sa bude konať vo Frankfurte nad Mohanom v dňoch 28. januára až 1. februára 2022. Predstaví trendy pre novú sezónu a ponúkne celý rad nových produktov od popredných medzinárodných výrobcov i prednášky a semináre s expertmi z odboru. Jedným z dôležitých tém na veľtrhu bude predovšetkým udržateľnosť.
Počet ľudí, ktorí sú pri nakupovaní pozornejší a viac kritickí, rastie, ľudia sú vybavení informáciami a zvykli si pýtať sa na pôvod, výrobné podmienky a materiály ponúkaných výrobkov. Christmasworld preto prvý raz v roku 2022 ponúkne špeciálny program sprievodných akcií s názvom Special Interests Ethical Style a Sustainability. „Každý z našich veľtrhov spotrebného tovaru má v oblasti udržateľnosti svoje vlastné aspekty a kľúčové body a akcie Special Interests Ethical Style a Sustainability je pomáhajú ešte viac zviditeľniť. Nakoniec, kde inde ako na veľtrhoch môže toľko firiem naraz predstaviť svoje udržateľné výrobky medzinárodnému publiku?“ hovorí Philipp Ferger, viceprezident pre divíziu veľtrhov spotrebného tovaru.
Christmasworld bude, rovnako ako ostatné veľtrhy spotrebného tovaru, doplnený aj o digitálny obsah. Rozšíri sa predovšetkým digitálna ponuka a formáty pre networking (nadväzovanie obchodných kontaktov). Návštevníci môžu byť fyzicky prítomní na veľtrhu, alebo sa môžu rozhodnúť nadväzovať kontakty on-line a sledovať hlavné udalosti veľtrhu na streamoch. Pre medzinárodnú komunitu obchodníkov, ktorí nemôžu prísť do Frankfurtu kvôli cestovným obmedzeniam, znamená tento digitálny doplnok možnosť efektívneho nadväzovania kontaktov s vystavovateľmi, ktorí sú prítomní priamo vo Frankfurte.
Jednou z hlavných akcií na veľtrhu bude prehliadka trendov Christmasworld Trends. Štúdio bora.herke.palmisano, ktoré každoročne navrhuje trendy pre veľtrhy spotrebného tovaru, dalo tohto roku trom trendom spoločný názov Facing Forward. „Sú symbolom dobrej, živej a medzigeneračnej pospolitosti aj k okoliu šetrných výrobkov, ktoré nám prinášajú skutočnú radosť v našom virtuálnom každodennom živote,“ hovorí dizajnérka Annetta Palmisano.
Novinkou u troch trendov spoločných pre veľtrhy Christmasworld a Paperworld – „hearted+minimal“, „mystic+originate“ a „local+vital“ – je široká paleta farieb, ktorá ponúka obchodníkom väčšiu rozmanitosť a väčší priestor pre fantáziu pri navrhovaní prezentácie tovaru na predajných plochách. Každý trend má tri neutrálne, tri chladné a tri teplé farebné odtiene, ktoré je možné ďalej individuálne kombinovať.
Okrem prehliadky trendov si určite nenechajte ujsť ani veľtržnú sekciu Christmas Delights, kde nájdete všetky sviatočné dobroty a nápoje od čokolády, cukroví, čajov, koňakov až po zvarené víno! Medzi návštevníkmi obľúbená je aj akcia Christmasworld Academy, ktorá v rámci prednášok, seminárov a diskusií s expertmi z odboru predstaví aktuálne trendy a novinky.
Viac informácií o veľtrhu nájdete na webe
www.christmasworld.messefrankfurt.com
Vstupenky si obstaráte pohodlne on-line na webe
www.visitortickets.messefrankfurt.com
Zdroj: PR článok Happy Materials s.r.o.