3D film Piráti Karibiku: V neznámych vodách na LG CINEMA™ 3D TV v predajniach elektro
Spoločnosť LG Electronics (LG), ktorá je svetovým lídrom a inovátorom v spotrebnej elektronike, domácich spotrebičoch, informačných technológiách, mobilných komunikáciách a v klimatizáciach, sa stala generálnym partnerom filmu Piráti Karibiku: V neznámych vodách. LG tak rozbieha svoju jarnú kampaň s televíziami.
{R1}
LG ako technologický inovátor v oblasti televíznej zábavy sa stal pre Českú republiku a Slovensko v tomto roku generálnym partnerom najnovšieho pokračovania úspešnej série Piráti Karibiku: V neznámych vodách. Snímka divákom znovu predstavuje zábavu, dobrodružnú atmosféru a humor, ktoré boli hlavným dôvodom obrovského úspechu celej série – to všetko navyše tentokrát v systéme Disney Digital 3D. Film Piráti Karibiku: V neznámych vodách uvedie spoločnosť Saturn Entertainment 19. mája 2011 so slovenským dabingom. V 3D iba s dabingom. Vďaka tomuto partnerstvu bude LG púšťať trailer aj na svojich televízoroch umiestnených v elektro predajniach.
„Divízia Domáca zábava LG sa rozhodla podporiť film, očakávaný hit tohtoročnej jari, v 2D aj v 3D formáte s cieľom poukázať na to, že patríme medzi lídrov v oblasti vývoja 3D technológií, najmä novej generácie 3D s označením LG CINEMA 3D™,“ povedal Martin Malý, tlačový hovorca spoločnosti LG Electronics CZ.
V apríli 2011 predstavilo LG nové televízory, ktoré používajú najmodernejšiu technológiu pre zobrazenie 3D, označovanú ako LG CINEMA 3D™. Ide o novú 3D technológiu, ktorá je rovnaká ako v najmodernejších digitálnych kinách. Preto zákazníci, ktorí si kúpia LG CINEMA 3D™ TV, budú môcť využiť LG okuliare 3D TV aj do kina. Tá istá technológia sa objaví aj u LG monitorov rady D42, ku ktorým sa budú distribuovať rovnaké okuliare. Znamená to teda, že ak si zákazník kúpi LG CINEMA 3D™ televízor, dostane okuliare, ktoré bude môcť využiť ako v kine pri sledovaní 3D filmov, tak aj pre sledovanie 3D na monitore. Technológia LG CINEMA 3D™ má u zákazníkov obrovský úspech. O tom svedčí aj fakt, že počas jedného mesiaca zaregistrovalo LG zvýšené množstvo objednávok 3D modelov televízorov.
„Jarnú kampaň bude tvoriť kinoreklama v sieti českých multiplexov Cinestar, na Slovensku v kinách Palace Cinemas, Cinemax, Europa Cinemas, vrátane brandingu priestorov a prezentácie LG produktov vo foyer. Propagáciu v kinách doplnia súťaže o LG produkty na sociálnej sieti Facebook LG a hokejovej HC Sparta Praha,“ dodal Martin Malý. Súčasne spoločnosť LG vyrazí v Česku a Slovensku na roadshow medzi obchodných partnerov obrandovaným kamiónom, v ktorom bude detailne zoznamovať predajcov a manažment elektropredajní o nových produktoch s technológiou LG CINEMA 3D™. Nákup médií zabezpečuje mediálna agentúra MindShare, prípravu roadshow kompletne zastrešuje BTL agentúra Fox Hunter.