Keď sa vymknete z bytu alebo vás prekvapí havária v byte či v dome, zaplatí to za vás poisťovňa

18. 07. 2016 Zdieľať

Aspoň raz za život zrejme každý stratí kľúče, zabuchne si dvere do bytu či do domu alebo mu prasknutá vodovodná rúrka od práčky či umývačky vytopí domácnosť. Len málo ľudí však vie, že aj takéto situácie prepláca poisťovňa v rámci asistenčných služieb.

Klientka zabuchla večer bezpečnostné dvere a ostala bezradne stáť pred bytom, lebo kľúče nechala v ňom. Zavolala však na asistenčnú službu poisťovne a do hodiny prišiel zámočník, ktorý problém vyriešil.


Keď sa vymknete z bytu alebo vás prekvapí havária v byte či v dome, zaplatí to za vás poisťovňa

Keď sa vymknete z bytu alebo vás prekvapí havária v byte či v dome, zaplatí to za vás poisťovňa
Generali Poisťovňa, a. s.

„Všetko pokryla poistka, pretože klientka mala v rámci poistenia majetku pripoistené aj takzvané asistenčné služby. Ušetrila tak na zámočníkovi zhruba 60 eur. Stačilo, že nám zmluvu ukázala po otvorení dverí, keď už mala prístup k dokladom,“ vysvetľuje Péter Lukács, vrchný riaditeľ Úseku poistenia majetku poisťovne Generali.

Vďaka pripoisteniu Asistenčné služby ľudia ľahšie zvládnu poistné udalosti aj po návrate z letnej dovolenky. Jednou zo služieb pripoistenia je totiž tiež poskytnutie informácií a rád, ako postupovať v prípade poistnej udalosti. „Hradené je tiež zabezpečenie a preplatenie prác inštalatéra, kúrenára či plynára. Ak je domácnosť po havárii neobývateľná, poistenie dokonca kryje krátkodobé náhradné ubytovanie pre klientov do 48 hodín v limite do 1 000 eur či uhradenie ochrany nezabezpečenej domácnosti na 72 hodín tiež v tomto limite,“ vysvetľuje Péter Lukács. Poisťovňa v takomto prípade preplatí tiež prevoz zariadenia domácnosti či prepravu poisteného k určenej osobe.

„Na odstránenie následkov poruchy navyše zorganizujeme remeselníkov. Výhody pripoistenia Asistenčné služby pri poistení majetku klienti určite ocenia. Teraz ich k tomuto poisteniu dostávajú úplne zadarmo,“ konštatuje Péter Lukács.

Ak by mal klient záujem o variant rozšírený o poradenstvo architekta a záhradníka, zdravotnú asistenciu, IT asistenciu, službu lekára na telefóne či o predĺženú záruku na spotrebiče, môže si okrem štandardných asistenčných služieb, ktoré dostáva v poisťovni Generali k poisteniu nehnuteľnosti a domácnosti DOMino Extra zadarmo, pripoistiť aj Asistenčné služby PREMIUM.

Asistenčné služby sú klientom k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni na Slovensku aj v zahraničí.

Zdroj: PR článok spoločnosti Generali poistovňa a.s.

Kategória: Legislatíva a financovanie
Tagy: domácnosť generali poistovna
Zdieľať článok